ADAC salīdzina sešpadsmit 17 collu riepas uz sausas un slapjas ceļa virsmas.
Šajā testā tikai četras riepas no 16 saņēma labu vērtējumu, un lai to iegūtu bija jānodemonstrē labs īpašību balanss, kurš nebūt nav pa spēkam ikkatram zīmolam.
Continental ir ierindojušās pirmajā vietā, jo to sniegums gan uz slapjas, gan arī sausas ceļa virsmas bija teicams. Vredestein lieliski sevi parādīja uz sausas ceļa virsmas, bet četru labāko riepu komplektu noslēdza Pirelli un ESA-Tecar riepas, pirmās no kurām īpaši izcēlās saķeres testā uz slapjas ceļa virsmas, bet otrās efektīva degvielas patēriņa aspektā.
Jāatzīmē, ka ADAC ziemas riepu testos bieži sastopamais ESA-Tecar zīmols ir īpašs gadījums. Šis privātais zīmols pieder organizācijai, kura iepērk riepas Šveices autoservisu kompānijām, respektīvi, labi pazīstami ražotāji var paši izgatavot šāda nosaukuma riepas un eksportēt tās uz ārzemēm.
Ar ”apmierinoši” šoreiz tika novērtētas 11 riepas, kam par iemeslu bija nepietiekami labi rezultāti uz slapjas ceļa virsmas. Turklāt Michelin, Toyo un GT Radial diemžēl pārāk ātri nodilst. Ar ”ļoti viduvēji” ir novērtētas tikai Maxxis riepas, jo to saķere uz slapjas ceļa virsmas bija izteikti vāja.
ADAC pārstāvji atzīmēja, ka savos testos viņi izmanto tikai brīvajā tirdzniecībā pieejamās riepas, tādēļ šajā konkrētajā pārbaudījumā nepiedalījās Bridgestone, Dunlop, Goodyear un Kumho zīmoli, kuru riepas tobrīd atradās vai nu modernizēšanas vai arī modeļu nomaiņas procesā. Arī Michelin, Toyo un Giti nomainīja riepas šajā segmentā, attiecīgi piedāvājot Michelin Pilot Sport 4, Toyo Proxes T1 Sport plus un GT Radial SportActive, kuriem īpašību ziņā ir jāpārspēj šo zīmolu testā pārstāvētie modeļi.